Kategóriák

kommentek

  • Huffnágel Pista: @don Fefinho: Japánban már nem divat a pina - második, befejező rész klou.tt/3qyf6uj2170p (2015.03.11. 18:58) észrevett hibák
  • don Fefinho: legjobb ürügy az egész napos pálinkázásra! (2014.10.14. 23:43) Disznó vágás
  • don Fefinho: a Tomoko hasonlít arra, hogy Timike, ami Tímea becézve Tímea napja május 3. innováció, emberek, ... (2014.10.14. 23:38) Névnap
  • don Fefinho: Hamvas Béla: A Jóisten uzsonnája Június a piros hónap. Mint ahogy a május a zöld és az augusztus ... (2014.10.14. 23:25) Tejföl
  • don Fefinho: magyar fűszer a - paprika - vöröshagyma több nincs :D (2014.10.14. 23:19) paprikás krumpli
  • don Fefinho: A körömmel engem is ki lehet kergetni a világból. (2014.10.14. 23:16) Töltött Káposzta
  • don Fefinho: Sok kellemetlenséged oka többek között az lehet, hogy sok magyar ember sem tanul meg normálisan ma... (2014.10.14. 23:14) észrevett hibák
  • pszichonauta: A blognak vége? :( Pedig nagyon jókat írsz (2013.07.24. 14:25) észrevett hibák
  • Poppea: Szia most találtam rá a blogodra miközben Japánban élö magyarok blogjait olvasgattam. Nagyon tetsz... (2013.05.03. 06:20) észrevett hibák
  • Voldi: Szia. Én is disznó vagyok, 250 kg. Szeretnél levágni? (2013.01.19. 11:08) Disznó vágás
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Honnan jöttem...?

2009.02.08. 21:06 tomoko

 

Sokan kérdezi hogy én melyik részből jöttem jápanban.

Én városom Japán második nagy város, Osaka mellet van. Hegyek közott szep táj vidéken. 

Minden reggel jártam egyetemre otthontól osakaig vonattal. Nem olyan messze de vonattal oda 1.5 óra vissza 1.5 óra...

Az kicsit halálos volt (különösen reggel). De 1.5 óra az meg járható hely. Sok emberek járnak onnan munka helyre is.

Hogy ha osakai barátok jönnek városomra. „jajj de messze van!!” „ kicsit féltem hogy hová megy a vonat és bisztosan jól vonatra száltam fel??”

Szóval, vidéki lány vagyok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otthonrol beszélek a magyar barátoknak,

Mindenki nagyon kíváncsi -- japán vidéki életről

 

Kérdések szokott...

 „hany csirketok van??”

„nálatok is van a disznó vágás??”

„milyen k van a kertben”

 

Ha most gondolnám az nomál kérdés részekről hogy ha itt élek.

De, japánul „vidék” az kicsit mási

 

Akinek hobbi szerint van a zöldságes föld.

Akinek van az állatok vagy gyümölcs hogy ha arra foglalkozik.

De „Átlagos” családi házban, semmi nincs.

Max. Kutyák vagy macskák vannak.

Otthon családi házunk van a kis kerttel, de csak díszfák vannak.

Néha virágzik, valamelyik lehullik a levelek.

Ápu kedvere van egy „kis narancs” fa van. Magyarországon nincs azt fajta narancs. Nagyon kicsi, kb 2-3cm az egész, nagyon savanyú biszont héje finom édes.Egészet megehető. Az az csak egy gyümölcs fa van otthon. Nem magas, foglalkozni se kell.

Osakai emberek néznak azt házat, elég nagy a ház. (de magyarország házat nézek, maga ház nem kicsi de nem olyan nagy.)

Bevásárlóközpontban vásárok ételeket.

Csak három-négy vásaróközpont van.

Éleg sok interspar vagy kaiser típusú élemiszer bolt is van.

Találkozunk a barátokkal az étteremben.

De, nagy márká üzletek nincs, azt szeretném, utazni kell osakaig.

Kocsival 10 percet megyek, ott már van a hegy erdő.

48 különböző természetes vízesés park az híres városomról.

Régen „ninja csapat” is ott voltak.

Nem annyit ismérem a nagyvárosot, térkép nélkül eltévedem utcán.

Osakaból utolsó vonat indúl hazaig 23 órakor. Buli is ott kellet hagyni...

Otthonnal nagyon keves van a szórakozóhely... Dialektus is van...

Kocsi nélkül nem tudok mozogni. Csak főutcán jár a busz és amikor a buszra felszálok már légen célállomásra elkezhet sétaval is.

Ilyen helyen laktam és az vidéki embér japánban.

 

Addig, idejövok, én azt hittam „vidéki embér vagyok”

De, most módosítani kellené...Igaz nem nagy, de városi ember vagyok :-)

 

84ezér ember laknak városomba. De még nagyon keves a küldfüldi ember.

Egyszér Gabi megy az otthonba. Minden szomszédok kíváncsiskodik. De nem csengetnek otthont hanem csak ablakból néznek...

Az a tipikus japánok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: apróság

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr1931004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása