Kategóriák

kommentek

  • Huffnágel Pista: @don Fefinho: Japánban már nem divat a pina - második, befejező rész klou.tt/3qyf6uj2170p (2015.03.11. 18:58) észrevett hibák
  • don Fefinho: legjobb ürügy az egész napos pálinkázásra! (2014.10.14. 23:43) Disznó vágás
  • don Fefinho: a Tomoko hasonlít arra, hogy Timike, ami Tímea becézve Tímea napja május 3. innováció, emberek, ... (2014.10.14. 23:38) Névnap
  • don Fefinho: Hamvas Béla: A Jóisten uzsonnája Június a piros hónap. Mint ahogy a május a zöld és az augusztus ... (2014.10.14. 23:25) Tejföl
  • don Fefinho: magyar fűszer a - paprika - vöröshagyma több nincs :D (2014.10.14. 23:19) paprikás krumpli
  • don Fefinho: A körömmel engem is ki lehet kergetni a világból. (2014.10.14. 23:16) Töltött Káposzta
  • don Fefinho: Sok kellemetlenséged oka többek között az lehet, hogy sok magyar ember sem tanul meg normálisan ma... (2014.10.14. 23:14) észrevett hibák
  • pszichonauta: A blognak vége? :( Pedig nagyon jókat írsz (2013.07.24. 14:25) észrevett hibák
  • Poppea: Szia most találtam rá a blogodra miközben Japánban élö magyarok blogjait olvasgattam. Nagyon tetsz... (2013.05.03. 06:20) észrevett hibák
  • Voldi: Szia. Én is disznó vagyok, 250 kg. Szeretnél levágni? (2013.01.19. 11:08) Disznó vágás
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Milano

2009.02.19. 16:27 tomoko

Wizz Airnal volt újévi akció, Gabinak volt születésnap februárban, kitaláltam utazas legyen az ajandék neki. Mindakettónak kedvére döntunk Milanoi utazásot.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Erkezés, Milano-Bergamo reptéren, az kb 50km Milanoi centraltól.
Járnak a transfer buszok, Busz penztarnal megkérdeztünk „Mikor indúl a busz??” azt valaszól „5 perc múlva”
gyorsan megvettünk a buszjegyet és felszálltunk a buszra.
 
 
De termisetesen nem indúlt a busz 5 perc múlva, hanem megvártak a busz teli legyen...
 
 
Rajottem olaszország vagyok... :-)
 
Városban nagyon sok kávézó volt, mondjuk „Kávébar”. Sok volt álló kávézó. Isteni finom volt menden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mindenhol van a nagy eszpresszó mashine, sokán jönnek, gyosan megisznak és elmennek.
Hátra van a kis asztal plusz neha szék, de sokán nem hasznalnak hanem nagyjaból pultnal megisznak.
De, nagyon jó kedvek volt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eszpresszót sose ittam Japánban. Nekünk Amerikai kultúra jött, Amerikai stílus hosszú kávé van. "Kávézni ne menj Japánba" sokszól hallottam Magyaroktól (vagy csak Gabi milliószol mondta mindenkinek...?), de nekem első nagyon tömeny volt.
Amikor haza mentünk Gabival Japánba, vittüunk egy kotyogót anyának(Ő szereti a kávét). de sose láttam használjak...mindig szép csillogós kotyogója van neki...
 
 
Az is jó volt,  Dómot nem csak alulról nezni hanem felmehet a tetőre is.
Nagyon csodálatos idő volt, sokan napoztak templom tetőn.
Dóm az igen is régi épület, de aki akkar mindenki mehet fel.
Csak attól féltem szakadástól... de jó masszív épület volt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aperitivózni is voltünk.
Este kb 18:00-19:00-kor kezdődik „Happy hour”. Egy itálat renderünk, akkor ehet a svédasztalos vacsorat.
Gabi nagyon rendesen utana nézett hol jó, hol érdemes menni.
Egy itál kb 7.00-8.00Euro volt, szoval nagyon olcsóan jött vacsola is... :-)
 
Gabinak nagyon nagyon fontos volt a ételtől, vittünk egy GPS-t, de csak etterem infók volt a benne... :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
de, nagyon finom volt. egésznap csak ettünk ettünk ettünk...
 
Nem rossz a fapadossal repülni, csak kicsit messze reptérre erkezünk. de nem baj.
Szoktam gondolni fapados legyen Japánban is. Hosszú sziget ország vagyunk besztos nekünk is jó lenne... de nincs. Japan kb 3000km hosszu, az belföldon is lehet utazni nagyot.Például én még nem voltam északi területen...ha lesz fapados, bisztos meglátgatnám arrafelé is.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr91953053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása