Kategóriák

kommentek

  • Huffnágel Pista: @don Fefinho: Japánban már nem divat a pina - második, befejező rész klou.tt/3qyf6uj2170p (2015.03.11. 18:58) észrevett hibák
  • don Fefinho: legjobb ürügy az egész napos pálinkázásra! (2014.10.14. 23:43) Disznó vágás
  • don Fefinho: a Tomoko hasonlít arra, hogy Timike, ami Tímea becézve Tímea napja május 3. innováció, emberek, ... (2014.10.14. 23:38) Névnap
  • don Fefinho: Hamvas Béla: A Jóisten uzsonnája Június a piros hónap. Mint ahogy a május a zöld és az augusztus ... (2014.10.14. 23:25) Tejföl
  • don Fefinho: magyar fűszer a - paprika - vöröshagyma több nincs :D (2014.10.14. 23:19) paprikás krumpli
  • don Fefinho: A körömmel engem is ki lehet kergetni a világból. (2014.10.14. 23:16) Töltött Káposzta
  • don Fefinho: Sok kellemetlenséged oka többek között az lehet, hogy sok magyar ember sem tanul meg normálisan ma... (2014.10.14. 23:14) észrevett hibák
  • pszichonauta: A blognak vége? :( Pedig nagyon jókat írsz (2013.07.24. 14:25) észrevett hibák
  • Poppea: Szia most találtam rá a blogodra miközben Japánban élö magyarok blogjait olvasgattam. Nagyon tetsz... (2013.05.03. 06:20) észrevett hibák
  • Voldi: Szia. Én is disznó vagyok, 250 kg. Szeretnél levágni? (2013.01.19. 11:08) Disznó vágás
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Édes rizs

2009.03.26. 15:00 tomoko

 

Majdnem minden magyar barátok fogta fejet mézes szekelykáposztaról.
(szekelykáposzta cikk--> click here)
De, Nekem nagyon ízletes volt...
 
 
Ami ÉN fogtam fejet... az tejberizs...
 
Nekem rizs az natur vagy sósnak kellené lenni. De tejberizs..... mindegy porcukorral, mezzel, fehejjel, kakaóval......
mit gondolkoznak!! Édes főtt rizs az már nem ennivaló....!!
 
 
Diákkoromban, tomoko 18éves. Életemben első Japánból léptem ki.
Angol tanulás miatt csak egy hónapra jöttam Angriába. Nem tudok leírni akkori izgatás, szivdobbanás, csodálkozás...
Nagyon meglepőtam, olyan nagy különbség van. Levegő, épület, ember, üzletek, áru ami latom minden szép volt.
De....étel az nem igazán :(
 
 
Iskolaután néha élemiszer boltok is bóklásztam.
két-három litters tej vödörn (otthon csak egy litters dobozon árunak mint itt. De igazándiból Magyarorszagon zacskós tejet látam akkor is nagyon meglepőtem... :)))),
édesség, már nem emlékszem mit néztem akkor. Ecetes cips az is érdekes+furcsa de nekem bejött a íz.
 
 
Vettam egy joghurtot.
 
Nem tudtam hogy kell hinni amit magam történt
 
Benne volt rizs, édes joghurtban.
 
„Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúújj !!!”
 
Addig nem is gondoltam ilyen is van. Nekem joghurt = joghurt nincs mási...
Nem hittem rizs agyra édes feherjoghurtot valaki öntani.!!ilyeneket kitalálnak!!!
 
 
Gyorsan kidobtam...
 
Az nagyon rossz eset....(@_@;)
 
Akkor tanultam nagy világban, fűznak rizet édesen.
Magyarországon látam tejbe rizet. Már nagy meglepetés nincs...de...itt is van édesség....
 
mindenrol kezdek megszokni.
 
Cikk miatt fűztem tejberizset.*:..。o○☆゚・:,。*:..。o○☆
 
 
Én helyett Gabi meglepőt
„Mi törten tomokó!! Te ezel a édes rizset???”
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igazan most se annyira ízletes...de, az a baj az is mar ehető...!!
 
 
 
***
Japán tejberizs recept.. ha valaki érdekli
 
Rizs, Csirke leves kocka, Tej, Ujhagyma, Tojás, Só, Petrezselyem
 
Rizset füzünk csirke leves kocka lében. (ha valakinak van a rendes leves az jobb lenne :))
kis karikara vágot ujhagymat is együtt fűzünk.
Amikor puha lesz a rizs, bele teszünk a tejet és sóval ízesítünk.
Tetejere tojasnak sargajat és petrazsjemet szörunk.
Amikor eszunk, tojasot meg rizs meregen osszekeverunk tányéron.
 
Nincs cukor :*:( ̄∀ ̄):*: 
***
 
 
Ma latam még durvabb édességet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rizskocka.....!!(@Д@;
 

Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj

látom tejszín habban rizs szemek...az normális??? (@Д@;

6 komment

Címkék: főzés

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr81027049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tercsike 2009.05.01. 14:58:20

szia Tomoko,

én mindig hatalmas mosolyok között olvasom amit írsz.Nekem/nekünk olvasóknak pl a rizs az lehet édes is. Hiszen gyerekkorunk egyik legszebb emléke a tejbegríz, vagy a tejberizs. a székelyképosztát ne ragozzuk. De elmesélem neked, hogy itt Londonban mindenfajta kaját kipróbálunk. És tegnap este, miközben vacsoráztunk, rád gondoltam, és mindent megértettem. Tegnap este ugyanis, valami pörkölt szerűt ettünk rózsaszín rizzsel, ami szerintem szörnyen nézett ki, és a pörköltben szekfűszeg volt. hát szívroham kapott el, mert nem erre számítottam. a szegfűszeg nekem a karácsonyt, és a finom sütiket jutattja az eszmbe. és nem a pörköltet! Ki volt ez a nagyokos aki kitalálta?

tomoko 2009.05.07. 21:21:40

Szia Tercsike: Londonban bisztos van a több országrol erkezu ételek, nagyon erdekes lehet. szegfűszeg pörkölt, csak fejben gondolkoznám, nem rossz :) egyszer oda jutok megkostolok. kivancsi vagyok.
altalaban szeretem magyar konyuhat, nem össze keverek mindent, csak neha :)))
Ha talalná erdekes ételt meseld el, engem erdekel :)))

okonomi 2009.12.31. 22:06:49

Szia Tomoko!
A tejberizst én nem kakaóval, hanem sok-sok ráreszelt csokoládéval szeretem a legjobban!
Nagyon fincsi!

tomoko 2010.02.14. 16:08:24

@okonomi: nekem mindegy mi van rajta, csak nem birom az édes rizst...biztos jó a csokis, csak külön szeretnem enni... :)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.08.31. 21:45:52

Szia Tomoko!
Érthetően nem kedveled a tejberizst. :)
Ismerek másik japánt, aki szintén nem szereti!
Mert a rizs szent.
UI: Tomoko, írtam neked YouTubén egy privát üzenetet!
Remélem válaszolsz!
Szia!

tomoko 2010.09.12. 18:43:32

Szia Umi: koszonom a komment! megnezeme youtube-t is.
süti beállítások módosítása